Archive for October, 2007

Some Energy

Posted in All Shits!!! on October 31, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

Backed again, been dissappeared for a while, now came back to update my blog now…

It’s so damn good that I escaped the city to another place, although it wasn’t quiet at all but it was good that I moved to get some fresh air, nice beach & nice foreigners’ boobs (oops!!! sorry…)

I went to Koh Samed or Samed Island, based in the East of Thailand, left BKK since friday evening with my boys, Vudi & Boy, two of my brothers, we stopped @ Sriracha for dinner, then arrived Rayong around 9.30 pm, took a speed boat to Koh Samed around 20 mins, stayed @ Sai Kaew beach, which was the most famous area in the island, we stayed @ SinSaMuth resort, threw our bags & went out immediately, Haha…

dsc01447_rs.jpg

Well Friday night was Fullmoon night, so first we went to Ploy bar & pub, got the fullmoonparty on the beach, we got a pillow, chilled with the musics & fire jugling show, after that we walked along Sai Kaew beach to Silver Sand resort, went to Silver Sand bar, I thought I wouldn’t meet anybody that I knew but I still met some people that I knew from BKK again, damn…

Chilled @ Silver Sand bar for a bit, the music was really sucks, then we walked back to our place, played the pool, then off the bed…

dsc01457_rs.jpg 

Woke up like 11.00 pm, ‘coz some kid neared our room cried like hell, then went out to brunch @ Ploy Samed resort & restaurant, the resort in the sea, we had to take a boat to the resort, when you sit @ the table, you can see the fish under our feet, that was really good idea…

dsc01458_rs.jpg 

Some corner @ Ploy Samed resort & restaurant

After done our brunch, backed to the place, then walked to Silver Sand resort again for coffee time, but the taste was sucks, the worst I ever taste, then backed to the room, got some rest, woke up again in 7.00 pm & went out for dinner, the barbeque in front of our resort on the beach, very nice mood…

dsc01464_rs.jpg

The beach dog, when you be there, you will see lots of beach dogs on the beach, this puppy was waiting for us to gave her some foods & I gave her a lot (‘coz the barbeque also sucked too…)

After done our dinner, walked to the Silver Sand resort again to the bar, chilled at the bar all night, took some burgers before backed to the hotel, then went to bed, left Koh Samed around noon, got home around 3.30 pm…

It was good for me to been there, ‘coz I worked too hard for a long time & never have a good time to out of BKK, it was my really good time to chilled with friends, recovered myself from all shits happened on me, ‘coz my mind’s going crazy now, from everythings around me, worried about everythings that maybe it’s not my business, care someone that she never care or worry about me, got sick that almost dead if I didn’t have sense to the hospital…

Now seems like I got some energy to feed my life, at least I knew that I got lots of people who always support me, my friends, my buddys, my brothers & my sisters, my boss, my people & people who always keep watching for my steps…

Once I felt like I wanna leave Thailand to anywhere that I don’t have to be around with same old shits, but I know I can’t do that or just can’t do for now, ‘coz I still miss my people, now I got my goal & I will do it the best I can do, and I need to focus on my works, my dream, my everythings…

Try to keeping my head up…

More update coming soon

Cheers

Jeed S. 

Recharge

Posted in All Shits!!! on October 25, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

First I would like to thank everybody who visited my blog, no matter who you are, also thx for some care when I were sick, now I’m getting better (but some shit happens again…) and will be ok real soon…

So this weekend I’ve planned to go outside BKK, to the East of Thailand, didn’t go out for a long long time, ‘coz been busy about my job & also my crew never be free in the same time, but I can’t stay in BKK anymore, too much pressure for me, everythings ruin me & I need to get some really fresh air, nice weather & quiet place to recover myself in everythings, lots of things to remind & think about that, need to recharge now…

I hope when I come back to BKK again, I will be strong enough to fight for any shits…

dsc01422_rs.jpg

Just got this box this morning, striaght from Germany, a gift from Ben Pruess, Vice President of Adidas Originals Global sent to me, THX so much for his kind, I won’t tell you guys what I got, just keep it secret…

Will update my blog again when I come back, have a good weekend people, I’m trying to have my good time also…

Respect

Jeed S.

More Preview : True~ True~ Clothing Label

Posted in All Shits!!! on October 23, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

Backed again for update people…

THX for some care that you guys sent to me, appreciate that so much, I’m getting better now, well not 100% but feeling better, THX…

Today I just wanna show you guys more 2 designs that done today, and this will be the real first collection that will out soon for my label…

dsc01402_rs.jpg

dsc01401_rs.jpg

dsc01405_rs.jpg

dsc01406_rs.jpg

A Tribe Called Sneaker Head : Inspired from Wildstyle letter, oldschool, with the description at the left below…

dsc01408_rs.jpg

dsc01411_rs.jpg

Bangkok All Star : Inspired from Converse classic logo, the real version will have some meaning at the back too, but I will keep it secret…

PS. those pic was taken by my phone camera, so the pics weren’t so good at all…

I will do the pre-order real soon, for the overseas order, please email me or drop your email if you want my stuffs, I will let you know how you get my stuffs from this blog…

Time to take serious about my label now when I have times to do…

More update coming soon…

Cheers

Jeed S.

Hospital

Posted in All Shits!!! on October 21, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

Been a while that didn’t update anything here…

‘Coz I just went to the hospital since Monday, been there for 3 days & felt so tired til now…

I got 41 degree fever that it could made me to the heaven or hell, was lucky that I went to the hospital on time (by myself, still didn’t know how)…

So I need to get more rest but still got some works to do & I will try to update my blog when I’m feeling better & ok…

More update coming soon…

Cheers

Jeed S.

Treasure

Posted in All Shits!!! on October 13, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

Backed again, hope you guys doing good…

Nothing much, I just wanna share you some experiences that it’s one of the good thing for my life…

For some Thai people they already knew that, but for some friends around the world, I’m gonna tell you about this place…

“Jatujak Weekend Market” is the place I would tell you, it has everythings you want, seriously… 

I love this place, ‘coz I can find some really nice Levi’s vintage jeans here (the real vintage, not LVC) can get some nice vintage t-shirts, some OG kicks (used to got Originals Air Jordan 1 85 AJKO from here) & a lot of stuffs that you can’t find from other places or if you can find, the price won’t be cheap like this place for sure…

I call this place is the treasure ‘coz lots of Japanese always come here to buy loads of vintage stuffs, jeans, kicks & ETC…, back to Japan & sell it like double, triple or more than that…

Today I went there again to did some works with my friend Natsarasas & I got this…

dsc05161_rs.jpg

Original a pair of Nike Air Force Delta Hi, Deadstock never worn!!! I’m looking for OG kicks for a long time from this place, but now seems like all gone ‘coz Japanese took them alls, so I was lucky that I found this pairs (more than 18 years old now) & it was so cheap…

So if you have a good chance to come to Bangkok, Thailand

Please make sure that you won’t miss Jatujak Weekend Market, open only Sat. & Sun. since 8.00 am til the sun down, I always be there if I have free times…

PS. dear people who read my blog, I just wanna check somethings & you guys can help me if you will drop some comment on it, just show up yourself to me please & I hope it’s not too much for you guys, will be appreciate that, THX so much… 

Cheers

Jeed S.

The Nike Windrunner Be@rbrick Project

Posted in All Shits!!! on October 10, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

Backed to update again & again so fast…

I’ve told you guys that I got some huge project (for me) to do, then time to tell you guys what I’ve done…

As the topic said, The Nike Windrunner Be@rbrick Project is the project that I’ve done…

This is South East Asia Campaign only which is about celebrate 25th anniversary of the Nike Windrunner jacket (guess I’m right)…

Each countrys in South East Asia will invite their local artists (most of them are people in designs) to design & customize the Nike Windrunner Be@rbrick & display to Nike Stores in town …

I got invited from Nike Thailand again to be one of 3 Thai Local Artists to customized The Nike Windrunner Be@rbrick which is only for display, so this’s a really good chance for me to be a part of this project…

So I’m gonna show you guys what I did for this project since the first day…

dsc01220_rs.jpg

dsc01170_rs.jpg

The boxes, 10 Nike Windrunner Be@rbricks in each box, so 40 Be@rbricks that I need to customize…

dsc01171_rs.jpg

Before…

dsc01183_rs.jpg

For one set…

dsc01216_rs.jpg

Whole set, 39 Pantone Color Be@rbricks, 10 colorways, another one left is the secret number 26…

Then today, OCT 10th I went to set up my stuffs @ B-Life store, 3rd Floor, Siam Center this early morning (didn’t get any sleep ‘coz went out night to did some another project too…)

dsc04816_rs.jpg

dsc04819_rs.jpg

The display boxes before set up…

dsc04826_rs.jpg

dsc04831_rs.jpg

dsc04830_rs.jpg

After…

dsc04834_rs.jpg

The Be@rbrick number 26, nothing much but just kept it simple…

dsc04829_rss.jpg

With my pride…

Maybe it’s not the best pieces I did but I was tried it my best from the schedule & it was so good to did that although it looked simple but this is my style, we are talking about the gimmic & the idea, not just show up your skill but get nothing & not mean a thing…

So I’ve done one of the best job again for my life, when you do somethings with your love, you will enjoy with it & I do…

More update coming soon…

Cheers

Jeed S.

Some Preview : True~ True~ Clothing

Posted in All Shits!!! on October 9, 2007 by Jeedjaad

Hi alls

Update again so fast like every night!!!…

For people who always read my blog & curious where the fuck is my clothing label???

Also people who are waiting for my time…

I got your answer for now fellaz, here’s some preview of my newest designs from True~ True~…

dsc01377_rs.jpg

dsc01384_rs.jpg

dsc01382_rs.jpg

dsc01383_rs.jpg

dsc01385_rs.jpg

De La Sole : Inspried from De La Soul : 3 Feet High And Rising album artwork…

dsc01381_rs.jpg

dsc01386_rs.jpg

dsc01373_rs.jpg

dsc01372_rs.jpg

The Sole Pirate

More designs are coming soon, I mean really soon, just wait & see people…

For international readers, if you guys like it & wanna get my stuffs, please let me know, we gonna do the overseas pre-order over here in my blog too, but will let you guys know about the payment, just drop your email to me…

More update coming soon…

Cheers

Jeed S.